2020-08-08 3606

SMS ile Pazarlama Avantajları

SMS ile Pazarlama Avantajları

"Markaların müşterilere sürekli olarak ve hatta hareket halindeyken ulaşma arzusu, çoklu ortam pazarlamasında SMS mesajlarını temel ve önemli bir parça haline getirmiştir.
 
Kuruluşlar, mobil pazarlamayı uygulamanın büyük yatırımlar gerektiren ve özelleştirilmiş, hedefli iletişimi engelleyen ve yatırım getirisini desteklemeyen bir şey olduğu yanılgısına düşmektedir. Oysaki, mobil cihazlara erişmek tahmin ettiğimizden çok daha kolaydır ve tüketicilere mobil telefonlar aracılığıyla (akıllı telefonlar ve akıllı olmayan telefonlar dahil) ulaşmak, özel ve hedefe yönelik bir mesaj göndermek kadar basittir.
 
Bu makalede, SMS ile pazarlamanın dört faydasını açıklayacağız:
1. Doğrudan ve Anlık İletişim Kanalı
Kısa mesajlar, mevcut pazarlama kanallarından en hızlı olanlarından biridir; teslimat sonrasında 15 dakika içinde %97 okuma oranı ile önemli mesajların hemen okunacağından emin olabilirsiniz. Kısa mesaj kampanyalarının %45'inden fazlası başarılı bir yatırım getirisi sağlar ve diğer popüler kanallarla birleştirildiğinde bu oran %50'nin üzerine çıkabilir, örneğin e-posta ve sosyal medya.
 
2. Müşterileriniz Hakkında Daha Fazla Bilgi Edinebilirsiniz
Kısa mesajlar, belirli bir alan hakkında işinize yarayacak anketler kurarak müşterilerinizden geri bildirim almanın harika bir yoludur. Son araştırmalar, müşterilerin %31'inin diğer pazarlama kampanyalarına yanıtlarından daha hızlı yanıt vereceğini gösteriyor, bu da kısa süre içinde harika sonuçlar alabileceğiniz anlamına gelir.
 
3. Müşteri Katılımını Artırabilirsiniz
Kısa mesajları, müşteri yaşam döngüsü boyunca markanızın müşterilerle nasıl etkileşim kurduğunu iyileştirmek için bir yol olarak düşünebilirsiniz. Şirketler, gönderdikleri içeriği değiştirmenin zamanla nasıl bir fark yaratabileceğini hatırlamalıdır - müşteriler markanızla ilgili güncellemeler ve haberler takdir ederken, bu tür bilgileri e-posta yoluyla sunmak daha yaratıcı ve uygun olabilir. Ayrıca, şirketler, indirim kuponları, özel teklifler veya doğum günü mesajları gibi satışlarla ilgili anlık ve beklenen mesajlar için kısa mesajları kullanabilir.
 
4. Yanıt Verme Verileri ile İzleme ve İyileştirme
Yatırım getirisini izlemek için değerli verilere erişme, müşterilerin kısa mesajlarla nasıl etkileşim kurduğunu ve teslimat oranlarını izlemek, izlemek ve iyileştirmek için mümkündür. Kısa mesajlar, izlenemeyen ve yıllarca e-posta ile uyumlu olamayan kısa mesajlar hakkında yanıltıcı izlenimleri ortadan kaldırır.
Bu analizlerle şirketler, daha hedeflenmiş kampanyalar oluşturabilir ve müşteri anlayışını sürekli geliştirebilir, kendi özel mobil telefon veritabanlarını oluşturabilirler. Bu, sadece para tasarrufu sağlamak ve yatırım getirisini artırmakla kalmaz, aynı zamanda yanıt verebilecek müşterileri belirleyerek şirketlere bu müşterilere e-posta veya diğer kanallar aracılığıyla erişim sağlama olanağı tanır.
 
TURKEY SMS ile mobil pazarlamanın gücünü keşfedin ve müşterilerinizle sınırların ötesinde bağlantı kurun!"

Yorumunuzu bırakın

Destek Merkezi

Hizmeti kullanırken tüm soru ve sorularınıza cevaplar Destek Merkezi

DESTEK E-MAİL

Bize istediğiniz zaman e-posta gönderebilirsiniz eposta gönder

Çağrı merkezi

Müşteri hizmetlerinden herhangi bir yardım alın 08508400074