2020-08-08 4213

SMS Pazarlama Gücünden En İyi Şekilde Nasıl Yararlanılır?

SMS Pazarlama Gücünden En İyi Şekilde Nasıl Yararlanılır?

Neden tüm pazarlama kampanyaları eşit olarak kurgulanıyor? Bazı şirketler pazarlama kampanyalarını iş stratejilerinin tam bir parçası olarak entegre ederken, diğerleri bunu yan iş olarak görüyor. ScanLife tarafından yapılan bir istatistiğe göre, müşterilerin %89'u alışveriş yaparken cep telefonlarını kullanıyor ve %64'ü 2015 itibarıyla akıllı telefona sahip. Buna göre, hangi şirketin daha başarılı bir pazarlama kampanyası yapacağını düşünüyorsunuz?
 
Zaten işinizde SMS pazarlama hizmetine abone olduysanız, en yüksek başarıyı nasıl elde edeceğiniz hakkında bazı ipuçları ve öneriler:
 
1. SMS Pazarlama Ekibi Oluşturun
Büyük SMS pazarlama kampanyaları kendi kendine oluşturulmaz. Stratejinizden en üst düzeyde yararlanmak için bir dizi uzman gerekecek. Bu rolleri tek bir kişi veya birkaç kişi doldurabilir, ancak ihtiyacınız olanlar şunlardır: SMS pazarlama yazılımı uzmanı, perakende uzmanı, konum tabanlı reklam koordinatörleri, yaratıcı tasarımcılar, sosyal medya uzmanları, promosyon uzmanı, ROI ve indirim bütçesi analisti ve daha fazlası. Bu alanlar birbirleriyle koordine edilmeli ve SMS zamanlaması artık daha hızlı olduğundan, pazarlama ekibiniz yakın çalışmalı ve planlar, stratejiler ve yürütme konusunda sık sık iletişim kurmalıdır. Unutmayın, ne kadar tamamlanmış bir SMS ekibiniz olursa, o kadar etkili pazarlama stratejileri yürütürsünüz.
 
2. Müşterilerinizi Tanıyın
CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi) uygulamalarınızı kullanarak, SMS pazarlama metinlerinizin etkinliğini ölçün ve satın alma geçmişini, konum tabanlı demografik verileri analiz edin, böylece doğru mesajları doğru müşterilere gönderebilirsiniz.
 
3. Açık Mesajlar Yazın
Önemli noktaya gelin: Belirli bir sayıda karakteriniz var (Türkçe için 64 karakter, İngilizce için 160 karakter) ve mümkünse bunun altında kalmaya çalışın. Mesajınızın net, kısa ve anlaşılır olduğundan emin olun ve anlaşılır bir dil kullanın, kısaltmaları ve büyük harfleri kaçının. Açık uçlu mesajlar kullanmayın, örneğin müşterilere indirimlerden faydalanmaları için davet ederken, ne zaman biteceğini belirtmeyen kampanyalar oluşturmayın. Bu şekilde müşterilerinizin teklif süresi hakkında hiçbir fikri olmayacak ve verdiğiniz bilgilere dayanarak eylem almayacaklar. Satış sürecinin sonunda belirli bir tarih belirtmek veya müşterilere gönderdiğiniz kuponun süresini belirlemek, müşterilerin daha fazla eylem almasına yardımcı olacaktır.
 
4. Satın Alma Çağrısı Düğmelerini Kullanın
Müşterilerin etkileşimini artırmaya yönelik çağrılarla mesajlaşma etkinliği artar. İşte onlardan bazıları: "Buraya tıkla." Bazı durumlarda müşteriye ihtiyacınız olan tüm bilgileri sığdıracak kadar yeriniz olmayabilir. Belki bir etkinlik düzenliyorsunuz ve harita veya etkinlikle ilgili videoya bağlantı eklemek istiyorsunuz veya web sitenize yönlendirmek için bir bağlantı eklemek istiyorsunuz. Bu durumda "Buraya Tıkla" düğmesi gerekli bilgileri sunacaktır.
"Kazanın." Birçok müşteri şirketinizden ödül veya hediye kazanma şansına ilgi duyar. Yarışmalara katılmak için SMS göndermelerini talep etmek, müşteri etkile

Yorumunuzu bırakın

Destek Merkezi

Hizmeti kullanırken tüm soru ve sorularınıza cevaplar Destek Merkezi

DESTEK E-MAİL

Bize istediğiniz zaman e-posta gönderebilirsiniz eposta gönder

Çağrı merkezi

Müşteri hizmetlerinden herhangi bir yardım alın 08508400074