Destek Merkezi | ihlaller
- Home page
- Destek Merkezi
- ihlaller
ihlaller Bölüm hakkında bilgi ve detaylar
ihlaller
Hesap kalitesinin bir parçası mıdır ve nasıl kullanılır?
Sistemimiz , iletişim sistemin göre Şartların ve Yasaların uyulmasıdır , hizmet kullanımı sırasında kaydedilip tehlike seviyelerine göre en düşükten en yükseğe sınıflandırılmaktadır.
ihlaller
İhlal ceze sistemi, ağırlık derecesine göre üç kategoriden oluşur:
3.Seviye:
Hesap durumunu etkilemeyen ve yüksek uyarı sayılan bir ihlaldır, hizmet kullanımında bir hata olması durumunda sistem tarafından otomatik olarak kayıt altına alınmaktadır.
2.Seviye:
Mesajların içerikleri başta olmak üzere takip ekibi tarafından otomatik veya manuel olarak eklenip, kurallara ve kanunlara aykırı içerik gönderilmesi nedeniyle kayıt altına alınmaktadır.
Bu ihlal kaydedildiğinde, hesap sahibine bir uyarı gönderilir.
Bu tür ihlallerin tekrarı, hizmet sistemindeki hesabın durumunu etkileyebilir.
1. Seviye:
Bu, ihlal türlerinin en ciddisidir ve hesap koşullarında açıklanan yasaklanmış faaliyetlerle ilgilidir.
Bu tür bir ihlalin eklenmesi durumunda hesap derhal kapatılacaktır.
Bu nedenle, lütfen dikkatli olun ve Hesap Koşullarının Yasaklar ve Yasaklar bölümünü dikkatlice inceleyin.
ihlaller
İhlaller, tehlikelerine göre üç farklı seviyeye ayrılır.
Üçüncü seviye: hesap durumunu etkilemeyen bir uyarıdır.
İkinci seviye: içerikle ilgilidir ve bu tür bir ihlal eklendiğinde hesap sahibine uyarı gönderilir ve tekrarlanması hesabın devre dışı kalmasına neden olabilir.
Birinci seviye:en tehlikeli olanıdır, şartlar, yasaklar ve kısıtlamalarla ilgilidir. Bu tür bir ihlal eklenirse, hesap derhal kapatılır.
ihlaller
-Hesap kullanımını izleyen ve küçük ihlalleri tespit eden otomatik izleme sistemi aracılığıyla hesaba otomatik olarak eklenir ve hesap durumunu etkilemeyen uyarılar verilir.
-Uzman takip ekibi tarafından manuel olarak eklenir, hesap durumunu değerlendirmek için manuel müdahale gerektiren ihlalleri tespit ederler.
-Ekip tarafından doğrudan alınan şikayetlerle eklenir, şikayetlerin doğruluğu kontrol edilir ve doğruysa hesaba ihlal eklenir.
ihlaller
Dikkat edilmesi gereken şudur ki, ikinci ve birinci derece ihlaller hesabın kapatılmasına yol açabilir. İkinci derece ihlal durumunda, uyarı yapıldıktan sonra aynı nedenle ihlal tekrarlanırsa hesap kapatılacaktır. Birinci derece suç durumunda ise hesap derhal kapatılacaktır.
ihlaller
İhlalin ciddiyetine göre, takip ekibi ilgili tedbirleri alır. Birinci derece bir ihlal durumunda hesap doğrudan kapatılırken, ikinci derece bir ihlal durumunda hesap sahibine bir uyarı gönderilir ve hatanın düzeltilmesi için belirli bir süre verilir. Ancak, aynı türden bir ihlal tekrarlanırsa hesap kapatılır.
Müsaitlik durumu ihlalinin etkisi hesabın durumuna bağlıdır. İhlalden dolayı hesap kapatılırsa hesap kullanılamaz hale gelir. Hesabın durumu korumak için hesap sahibinin koşullara ve yasaklara uyması gereklidir.
ihlaller
Hesabınızda kaydedilen ihlaller silinmez. İhlaller, hizmet kullanım şartlarının ihlali sonucunda ortaya çıkar ve diğerlerine zarar vermeden hizmet kalitesini ve uygunluğunu sağlamak için bu şartlara uymak önemlidir. Ancak ihlalin silinmemesine rağmen, hizmet kullanım şartlarına uyarak gelecekte ihlallerin tekrarlanmasını önleyebilirsiniz.
ihlaller
Yeni bir ihlal alınmasından kaçınmak için, hesabınızda bulunan Kullanım Sözleşmesi sayfasında belirtilen hizmet şartlarını ve yasaları takip ederek mümkündür. Bu şartlara uyarak, hesabınızın ihlaller , hesap durumu veya kullanım şartlarını ihlal eden herhangi bir uyarıya maruz kalmamasını sağlayabilirsiniz. Bu nedenle, sözleşmeyi dikkatlice okumanız ve ciddi bir şekilde uymanız gerekiyor.